Ομιλία στο 17ο INFOCOM WORLD 2015

by Νοεμβρίου 19, 2015 0 comments

Έχετε αποφασίσει να επενδύσετε στην online διαφήμιση και ακούτε αντικρουόμενες γνώμες για την προβολή σας μέσα από την Google και τα Social Media;  Στην ομιλία μου   «Διαφήμιση μέσω Google ή μέσω των Social Media;» ξεκαθαρίζω το τοπίο.

unnamed

 

Μέσα σε ένα 2ωρο θα εξετάσουμε:

  • Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της διαφήμισης μέσω Google
  • Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της διαφήμισης μέσω Social Media
  • Πως επιλέγουμε ποιος θα δει την διαφήμισή μας μέσω του κάθε καναλιού (στόχευση)
  • Σύγκριση κόστους για το κάθε κανάλι
  • Σε ποιες περιπτώσεις θα επιλέξουμε την μια λύση και σε ποιες την άλλη

 

Το Workshop θα πραγματοποιηθεί στα πλαίσια του InfoCom World 2015, στην αίθουσα «Έδεσσα» στο Divani Caravel από τις 12:00 έως τις 13:45.

Δηλώσετε συμμετοχή εδώ

 

Δεν υπάρχουν σχόλια!

Σχολιάστε πρώτος

Αφήστε Ένα Σχόλιο