10 συμβουλές για ένα eshop που … «πουλάει»

10 συμβουλές για ένα eshop που … «πουλάει» by Νοεμβρίου 22, 2017 0 comments

Με την ευκαιρία της συμμετοχής της Just Online στην E-commerce Expo 2017, ετοίμασα έναν … 10λογο (ο οποίος εύκολα θα μπορούσε να είναι 100αλογος) για τα σημαντικότερα σημεία που πρέπει να προσέξουν όσοι από εσάς πρόκειται να φτιάξουν ή ήδη έχουν ένα e-shop.

  1. Πάρτε το στα σοβαρά

Το eshop σας είναι το νέο σας κατάστημά.  Και απευθύνεται δυνητικά στην παγκόσμια αγορά!  Αντιμετωπίστε το με τη σοβαρότητα και τον επαγγελματισμό που θα δείχνατε σε ένα φυσικό κατάστημα και λίγο παραπάνω.

  1. Φωτογραφίες – φωτογραφίες – φωτογραφίες

Όσες φορές κι αν το επαναλάβουμε, δεν είναι αρκετές!  Η καλή φωτογράφηση μπορεί να κάνει τη διαφορά μεταξύ επιτυχίας και αποτυχίας γιατί «το μάτι είναι αυτό που αγοράζει».  Επενδύστε στη φωτογράφηση των προϊόντων σας και να είστε σίγουροι πως τα χρήματα θα σας έρθουν πίσω πολλαπλά.

  1. Μην φτιάχνετε λαβυρίνθους

Φτιάξτε την δομή και την πλοήγηση του eshop σας με τέτοιο τρόπο ώστε ο επισκέπτης να βρίσκει γρήγορα αυτό που θέλει και να μπορεί να το αγοράσει ακόμη πιο εύκολα.  Και φυσικά φροντίστε ώστε το eshop σας να φαίνεται σωστά σε κινητά και tablets!

  1. Εκπλήξτε τους με φανταστικό design

Κάντε τη διαφορά και ξεχωρίστε από όλα τα προκατασκευασμένα eshops που υπάρχουν στην αγορά, επενδύοντας σε φανταστικό design.  Θα κρατήσει χαμηλά και τα κόστη της διαφήμισης γιατί θα σας φέρει πελάτες «από στόμα σε στόμα», αφού έχετε φροντίσει να τους αφήσετε «άφωνους».

  1. Να είστε «γρήγοροι»

Με απλά λόγια, φροντίστε το eshop σας να «φορτώνει» στον υπολογιστή του χρήστη σε λιγότερο από 3΄΄.  Για κάθε δευτερόλεπτο που καθυστερεί, χάνετε πωλήσεις, τόσο απλά!

  1. Εμπνεύστε εμπιστοσύνη

Κανείς δεν θα αγοράσει από το eshop σας αν δεν σας εμπιστεύεται.  Οι όροι χρήσης και αγορών, οι όροι επιστροφών, τα σχόλια πελατών στα προϊόντα, ένα τηλέφωνο και (γιατί όχι αν διαθέτετε) μια φυσική διεύθυνση, πολλοί τρόποι πληρωμών είναι μόνο μερικά στοιχεία που θα κάνουν τους επισκέπτες σας να σας εμπιστευθούν.

  1. Διευκολύνετέ τους να σας πληρώσουν

Μην κάνετε την διαδικασία πληρωμής περίπλοκη.  Μην ζητάτε, παρά μόνο τα απαραίτητα στοιχεία για την πληρωμή και αποστολή. Και φυσικά, δώστε πολλές εναλλακτικές επιλογές.

  1. Διαφημίστε το eshop σας

«Το ότι το ‘φτιαξες δεν σημαίνει πως θα το βρουν».  Κάντε γνωστό το eshop σας με διαφήμιση, newsletters, και διαρκή παρουσία στα social media.

  1. Δώστε φανταστική υποστήριξη στους πελάτες σας

Για τους πελάτες, το επόμενο eshop είναι «ένα κλικ μακριά».  Και οι πελάτες αλλάζουν εύκολα προμηθευτές, ειδικά όταν κάτι πάει στραβά.  Και κάτι θα πάει.  Υποστηρίξτε τους πελάτες σας με τέτοιο τρόπο ώστε, όχι μόνο να μείνουν, αλλά να σας φέρουν κι άλλους πελάτες επειδή τους αποδείξατε πως είστε εκεί «στα δύσκολα».

  1. Μην ξεχνάτε το στόχο

Το πετυχημένο eshop είναι αυτό που φέρνει πωλήσεις και κέρδη.  Χρησιμοποιείστε μηχανισμούς οι οποίοι θα κάνουν τους επισκέπτες σας πελάτες, και τους μικρούς πελάτες μεγαλύτερους.

Δεν υπάρχουν σχόλια!

Σχολιάστε πρώτος

Αφήστε Ένα Σχόλιο