Εστιατόρια και Social Media: συνταγή επιτυχίας (Μέρος 2ο)

Εστιατόρια και Social Media: συνταγή επιτυχίας (Μέρος 2ο) by Ιανουάριος 25, 2016 0 comments

Συνεχίζουμε από το πρώτο μέρος του άρθρου μας για την αποδοτική και αποτελεσματική προβολή του εστιατορίου σας στα social media με 7 + 1 ακόμη συμβουλές.

 

9. Συνεργαστείτε με τοπικές επιχειρήσεις

Συνεργαστείτε με άλλες τοπικές επιχειρήσεις (κρεοπωλεία, είδη μαναβικής, ιχθυοπωλεία, καταστήματα με ξηρούς καρπούς, αρτοποιεία), αναρτώντας posts για τα υλικά που αγοράζετε από αυτές, κάνοντάς τες @mention και δώστε τους υλικό ώστε να σας κάνουν @mention αντίστοιχα στις δικές τους παρουσίες στα social media.

 

10. «Τρέξτε» τοπικές διαφημίσεις

Τι ποιο αποδοτικό από το να διαφημίζεστε στους πιθανούς πελάτες που βρίσκονται κοντά στην περιοχή σας και ψάχνουν για φαγητό.  Διαφημιστείτε σε κινητές συσκευές σε συγκεκριμένη ακτίνα γύρω από το κατάστημά σας χρησιμοποιώντας τα εργαλεία του Facebook και του Google Adwords, δείξτε την επιχείρησή σας στους χάρτες της Google (GoogleMaps) και στο Foursquare.

local ads

 

11. Εμπνεύστε ή δελεάστε τους πελάτες σας να σας αναφέρουν στα social media

Ίσως η καλύτερη μορφή διαφήμισης γιατί είναι δωρεάν και προέρχεται από τους φίλους μας, τους οποίους – κατά κανόνα – εμπιστευόμαστε. Ζητήστε από τους πελάτες σας να κάνουν check in (μέσω Facebook, Swarm, TripAdvisor) και να αναφέρουν το αγαπημένο τους πιάτο ή προτείνετέ τους να γράψουν ποιος ή ποια φίλη θα ήθελαν να βρίσκεται μαζί τους εκείνη τη στιγμή.

 

12. Loyalty programs

Χρησιμοποιείστε το Foursquare και το Swarm ώστε να προσελκύσετε με Specials πελάτες –  δελεάζοντάς τους με το κατάλληλο special («με 4 επισκέψεις το μήνα κερδίζετε ένα πέμπτο γεύμα», «παρέες των τεσσάρων ατόμων κερδίζουν καφέ και γλυκό») να έρθουν πολλές φορές ή να φέρουν φίλους τους.

 

13. Trip advisor

Αυτή η συμβουλή θα μπορούσε να είναι και χωρίς λόγια.  Must (μαζί με το Yelp όταν έρθει και στην Ελλάδα) να βρίσκεστε στη λίστα του για εστιατόρια, ξενοδοχεία, bars.

tripadvisor

 

14. Delivery services

Άλλο ένα must με βάση τα στοιχεία χρήσης των sites που μας διευκολύνουν να βρούμε, να παραγγείλουμε και να πληρώσουμε το φαγητό μας από το σπίτι και το γραφείο.

 

15. E-mail Newsletter

To email και το SMS παραμένουν ΠΑΝΤΑ τα αποτελεσματικότερα εργαλεία προώθησης online.  Ένας απλός τρόπος για να βρείτε τα e-mails των πελατών σας είναι απλά να τα ζητήσετε, δίνοντάς τους με το λογαριασμό ένα έντυπο για να συμπληρώσουν τα στοιχεία τους, ή, απλούστερα, να δημιουργήσετε ένα πίνακα όπου θα καρφιτσώνουν τις κάρτες τους (όπως στο Pinterest αλλά live) ή βάζοντας μια γυάλα για χρυσόψαρα όπου θα τις ρίχνουν.

 

16. Απαντήστε στους πελάτες σας

Αυτό το tip δεν είναι «ενεργητική» προσέγγιση διαφήμισης και προώθησης αλλά θέλει να σας θυμίσει ότι δεν πρέπει να χρησιμοποιούμε τα social media όπως τα άλλα μέσα αλλά να εκμεταλλευόμαστε το πλεονέκτημα που δίνουν και να δημιουργούμε αλλά και να κρατάμε την συζήτηση «ζεστή».  Απαντήστε λοιπόν σε ερωτήσεις, σχόλια, και ζητήστε προτάσεις και γνώμες των πελατών σας.

 

Αν κάποιοι από εσάς έχετε χρησιμοποιήσει κάποια από τα παραπάνω εργαλεία ή μπορείτε να προτείνετε περισσότερα, αναμένω τα σχόλιά σας.  Καλή επιτυχία!

 

Ενδιαφέρεστε να προβάλετε την επιχείρησή σας μέσω των Social Media ή άλλων online ενεργειών;  Δείτε τις υπηρεσίες social media και τις άλλες online υπηρεσίες μας και επικοινωνήστε μαζί μας ή γραφτείτε σε ένα από τα σεμινάρια online marketing που προσφέρουμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια!

Σχολιάστε πρώτος

Αφήστε Ένα Σχόλιο